کد تخیف 10% روی تمامی محصولات، ویژه اولین سفارش: DAROUEI

5 ماسک روغن جوجوبا برای مو

  • 5 ماسک روغن جوجوبا برای مو

روغن جوجوبا به عنوان یکی از روغن‌های طبیعی و مفید خواص زیادی برای تقویت سلامت مو دارد و می‌توان در تهیه ماسک مو از فواید آن بهره برد. در زیر چند نمونه از ماسک‌هایی که با استفاده از روغن جوجوبا می‌توان درست کرد را به شما آموزش می‌دهیم:

ماسک مو با روغن جوجوبا و عسل

برای تهیه ماسک مو با روغن جوجوبا و عسل، یک قاشق روغن جوجوبا را با دو قاشق عسل مخلوط کرده و به موهای خود مالیده و به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سر خود نگه دارید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

ماسک مو با روغن جوجوبا و آووکادو

برای تهیه ماسک مو با روغن جوجوبا و آووکادو، یک قاشق روغن جوجوبا را با میوه آووکادو آسیاب کرده و به موهای خود مالیده و به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سر خود نگه دارید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

ماسک مو با روغن جوجوبا و نعناع

برای تهیه ماسک مو با روغن جوجوبا و نعناع، یک قاشق روغن جوجوبا را با چند برگ نعناع خرد شده مخلوط کرده و به موهای خود مالیده و به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سر خود نگه دارید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

ماسک مو با روغن جوجوبا و تخم مرغ

برای تهیه ماسک مو با روغن جوجوبا و تخم مرغ، یک قاشق روغن جوجوبا را با یک تخم مرغ مخلوط کرده و به موهای خود مالیده و به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سر خود نگه دارید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

ماسک مو با روغن جوجوبا و شیر

برای تهیه ماسک مو با روغن جوجوبا و شیر، یک قاشق روغن جوجوبا را با یک پیمانه شیر مخلوط کرده و به موهای خود مالیده و به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سر خود نگه دارید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

با این حال، در صورتی که به علائمی مانند خارش، قرمزی و تحریک پوستی در پاسخ به استفاده از روغن جوجوبا برخوردارید، بهتر است به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید.

اطلاعات نوشته شده در وبلاگ و وب سایت ما فقط برای اهداف خلاقانه و آموزشی است. این اطلاعات نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه های پزشکی استفاده شود. تمام سوالات مربوط به هر گونه مشکلات سلامتی باید به پزشک متخصص ارجاع داده شود. ما فقط افراد معمولی هستیم که عاشق آزمایش و کار با محصولات گیاهی طبیعی به منظور تقویت و ارتقای سلامتی و تندرستی هستیم. کاوش در شیوه های تاریخی و معاصر گیاه درمانی با هدف کسب علم و رضایت شخصی، برای ما لذت بخش و مایه افتخار است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

بدون دیدگاه